Just det!

Åh, jag är verkligen inte så osmart som jag framstår.
Om det är så att ni inte kan kommentera hos mig, så kan ni ju inte heller lämna en kommentar för att tala om för mig vad som är fel!

Suck. Så därför får ni så himla gärna maila mig istället =))
Om annat också, såklart!

Kram

marho913@student.liu.se


4 responses to “Just det!

  • Stef

    Haha det här med blogg teknik och kommentarer är inte alltid så lätt. Hoppas att det funkar nu när jag ska skicka denna kommentaren haha. kram

  • LottaM ..ღ

    Blogger har haft problem på många av sina bloggar som har denna typ av kommentars ruta eller vad jag nu ska kalla det.det är inte bara Du som haft strul…Kram …

  • Lia

    Stef: hihi, japp du kom fram! Lotta: tack snälla för din update. Jag fick den infon senare med, att det strulade på flea av bloggers servrar! KRAM!Anna: ja men se där! Tänk ändå, vad beroende man blir av att det tekniska i ens vardag måste fungera! Kram

Lämna en kommentar